رفتن به محتوای اصلی
x

بیمه تکمیل درمان 1404-1403

با سلام و احترام

 با عنايت به نظر سنجي به عمل آمده در خصوص بيمه تكميل درمان سال 1403-1402( بيمه ايران ) و همچنين تعــــــــداد مراكز آنلاين و دريافت شرايط و قيمتهاي اعلامي از سوي شركتهاي متقاضي انجام پوشش بيمه تكميل درمان و نيز تشكيـــــل چندين جلسه كمسيون معاملات دانشگاه با موضوع انتخاب بهترين شركت بيمه با شرايط مطلوب، در نهايت شركت بيمه ايــران واجد شرايط تشخيص داده شد و پوشش بيمه تكميل درمان همكاران گرامي از اول مرداد ماه 1403 از طريق تمديد با شــركت بيمه ايران صورت خواهد گرفت.

لازم به توضيح است كه دانشگاه در توافق صورت گرفته با شركت مزبور توانست جهت حمايت حداكثري از كليه اقشار دانشگاهي و توان مالي عامه، با دو طــــرح و نــــرخ حق بيمه متفاوت به جمع‌بندي برسد كه در پيوست‌‍ هاي جدول تعهدات يك و جدول تعهدات دو، قابل مشاهــــده مي‌باشد در واقع مبالغ برای پوشش بیمه تکمیل درمان در طرح یک به ازای هر نفر برابر با 6/700/000 ریال و برای طرح دو به ازای هر نفر برابر با 4/980/000 ریال می باشد که جهت افراد دانشگاهی و همچنین اعضای تحت تکفل ایشان (طبق فایل پیوست شرایط) یارانه ثابتی با 2/920/000 ریال به ازای هر نفر درنظر گرفته شده است. یارانه برای همکاران محترم شرکتی همانند سال گذشته، حداکثر برای دو نفربا درنظر گرفتن یارانه 2/920/000 ریال برای هر نفر که شامل نفر اصلی (فرد شرکتی) و یک نفر از اعضای تحت تکفل ایشان می گردد، میسر شده است.

 

اما عملياتي شدن اين تعهدات، منوط به تكميل ظرفيت هر يك از طرحها مي‌باشد و در غير اين صورت، طرح به صورت واحــد و نرخ حق بيمه تغيير (افزايش) نموده و مجددا جهت ثبت نام جديد، اطلاع رساني خواهد شد. همچنيـــن در اين روند، مبلـــــغ ثابت 000 / 920 / 2 ريال (50% ميانگين مجموع نرخ هر دو طرح، حسب مصوبه هيات امنا) براي هر نفر تحت تكفـــل و واجــد شرايط ثبت نام، به عنوان يارانه به هر دو طرح تعلق گرفته و ما به التفاوت آن از حقوق همكاران كسر خواهد شد.

لذا از همكاران محترمي كه قصد ثبت نام و پوشش بيمه تكميل درمان با شرايط و طبق جداول پيوست را دارند درخواست مي‌گردد. ضمن مطالعه دقيق شرايط و انتخاب يكي از دو طرح، با مراجعه به آدرس saja.iut.ac.ir  از ساعت 10 صبح روز يكشنبه مورخ 17 / 04 / 1403 لغايت چهار شنبه مورخ 20/ 04 / 1403 اقدام به ثبت نام نمايند.

در خاتمه از همكاران گرامي متقاضي پوشش بيمه تكميل درمان درخواست مي‌گردد در اسرع وقت مراحل ثبت نام خود را به صورت كامل انجام داده وكد رهگيري و چاپ مشخصات ثبت نام خود جهت پيگيري موارد احتمالي بعدي، در محلي محفوظ نگهداري نمايند.

 

شرايط بيمه تكميل درمان شاغلين 1403-1404

جدول تعهدات بيمه تكميل درمان طرح 1 

جدول تعهدات بيمه تكميل درمان طرح 2


 
با آرزوی سلامتی
اداره رفاه کارکنان

تحت نظارت وف ایرانی